ZKOUŠKA - UPSELLOVÁ STRÁNKA
Objednávám pro sebe online program a kurz
ŽIVOT NA PRAVÉ STRANĚ BUSINESS
ŽIVOT NA PRAVÉ STRANĚ BUSINESS
TIP PRO VÁS:
Víte, že více, než 72 % lidí si objednává verzi kurzu
ŽIVOT NA PRAVÉ STRANĚ BUSINESS?
- ANO, vím, že dnes za poloviční cenu 9 990 Kč nebo za 377 EUR plus DPH
pro sebe získávám online kurz ŽIVOT NA PRAVÉ STRANĚ BUSINESS!
Popis:
Klasický upsell - nabízí se produkt, klient vyplní formulář a klikne na potvrzení formuláře >> otevře se mu upsellová stránka: https://zivotnapravestrane.cz/zkusebni-stranka/zkouska-pro-upsell-napoveda-fapi/
Na této stránce je nabídka upsellu a 2 tlačítka - Chci x Nechci - ty mají speciálně vygenerované url adresy z prodejního formuláře z FAPI:
- když klikne na CHCI - přesměruje se na děkovací stránku, případně na platbu kartou, pokud si ji vybere a již tam bude mít cenu navýšenou o upsell. Taky faktura, která mu dorazí do emailu je již s upsellem (vyzkoušeno).
- když klikne na NECHCI - přesměruje se na děkovací stránku, případně na platbu kartou (pokud si ji vybere), a tam bude mít cenu bez upsellu. Taky faktura, která mu dorazí do emailu je bez upsellu (vyzkoušeno).
- Iva se ptala na možnost další nabídky - splátek, když klient klikne na NECHCI - tato možnost ve FAPI není nabízená, ještě zjistíme, zda se to dá nějak obejít. Mě napadlo toto:
- Klienti, kteří si koupi pouze základní nabízený produkt se nám uloží do seznamu v SE - nad tento seznam můžeme vytvořit SmartKampaň, v rámci které jim bude odcházet email s nabídkou: "... nezakoupili jste upsell, bylo to z důvodu vysoké ceny? Nabízíme Vám možnost splátek... atd..."