ZKOUŠKA - UPSELLOVÁ STRÁNKA

Čerpáno z nápovědy FAPI

 

https://napoveda.fapi.cz/article/92-upsell

 

Objednávám pro sebe online program a kurz
ŽIVOT NA PRAVÉ STRANĚ BUSINESS
TIP PRO VÁS:
Víte, že více, než 72 % lidí  si objednává verzi kurzu

ŽIVOT NA PRAVÉ STRANĚ BUSINESS?

  • ANO, vím, že dnes za poloviční cenu 9 990 Kč nebo za 377 EUR plus DPH
    pro sebe získávám online kurz ŽIVOT NA PRAVÉ STRANĚ BUSINESS!

Popis:

Klasický upsell - nabízí se produkt, klient vyplní formulář a klikne na potvrzení formuláře >> otevře se mu upsellová stránka: https://zivotnapravestrane.cz/zkusebni-stranka/zkouska-pro-upsell-napoveda-fapi/

Na této stránce je nabídka upsellu a 2 tlačítka - Chci x Nechci - ty mají speciálně vygenerované url adresy z prodejního formuláře z FAPI:

  • když klikne na CHCI - přesměruje se na děkovací stránku, případně na platbu kartou, pokud si ji vybere a již tam bude mít cenu navýšenou o upsell. Taky faktura, která mu dorazí do emailu je již s upsellem (vyzkoušeno).
  • když klikne na NECHCI - přesměruje se na děkovací stránku, případně na platbu kartou (pokud si ji vybere), a tam bude mít cenu bez upsellu. Taky faktura, která mu dorazí do emailu je bez upsellu (vyzkoušeno).
    • Iva se ptala na možnost další nabídky - splátek, když klient klikne na NECHCI - tato možnost ve FAPI není nabízená, ještě zjistíme, zda se to dá nějak obejít. Mě napadlo toto:
    • Klienti, kteří si koupi pouze základní nabízený produkt se nám uloží do seznamu v SE - nad tento seznam můžeme vytvořit SmartKampaň, v rámci které jim bude odcházet email s nabídkou: "... nezakoupili jste upsell, bylo to z důvodu vysoké ceny? Nabízíme Vám možnost splátek... atd..."