KOLEGYNĚ - VÝBĚR: ADMIN BO HAVÍŘOV

Odkaz na přihlášení se do reakcí na inzerát:

https://my.teamio.com/recruit/wicket/bookmarkable/eu.lmc.g2.auth.G2SignInPage?2&message=logout&afp=LMC

mbmazurova@seznam.cz/dysfov-xaxcyv-ziqNo2

Odkaz na nabídku spolupráce na našem webu: https://zivotnapravestrane.cz/hledame-kolegy-back-office/

------------------------

text inzerátu:

Administrátorka pro Back Office

Hledáme do týmu v Havířově kolegyni pro podporu a servis našeho týmu. Věnujeme se online podnikání a jsme úspěšní. Ale potřebujeme jistit zezadu - administrativa, servis, evidence, podklady pro účetnictví, denní operativa.

Jde o práci ve svobodné firmě s velmi pružnou pracovní dobou a s možností home office či práce odkudkoliv.

Hledáme kolegyni do týmu, parťačku, která nám pomůže v zázemí a podpoře firmy a v činnostech, které jsou pro nás klíčové. Jde o administrativní podporu, logistiku procesů a komunikaci, evidence všeho druhu, administraci prodejních procesů, přípravu podkladů pro účetnictví a podobně.

Toto si pochopitelně vyžaduje bytost, která dělá opravdu ráda tyto činnosti, má na to kvalifikační předpoklady, dovednosti a zejména je samostatná, iniciativní a důsledná.

Proto na tuto pozici upřednostňujeme praxi v těchto činnostech, či vzdělání typu "obchodní akademie, ekonomka" a podobně. Práce je v prostředí svobodné firmy, home office i kancelář, pružná prac. doba, svoboda, volnost, loajalita - tedy vše, po čem lidé touží a v běžných firmách se jim toho nedostává!

  • CHARAKTERISTIKA POZICE:

Profesionální Back Office podporovatelka, příjemná a pracovitá andělská bytost s úsměvem na tváří zajišťující administrativní a logistickou podporu firemních projektů, zákaznický servis, přípravu dokladů pro účetnictví. Ideální pozice pro absolventku obchodní či ekonomické školy.

Preferujeme kolegyni s dosahem na Havířov - možnost pracovat online i v prostorách firmy v Havířově podle potřeby!

PREFEROVANÉ DOVEDNOSTI:

• Slušné základy administrativy
• Rychlé psaní i práce na PC
• Základy účetnictví vítány.
• Možnost samostatné přípravy podkladů pro účto
• Práce v Excelu, evidence, tabulky, informační systém
• Talent pro technické aplikace a PC
• Schopnost učit se i nové věci
• Úpravy webu - admin rozhraní MioWebu, formuláře
• SmartEmailing a FAPI = fakturační systém. Neznáš-li, naučíš se...
• A vše další pro admin podporu a back office pro naše podnikání.

UVÍTÁME TYTO OSOBNOSTNÍ KVALITY:

• Musíš milovat admin a podporu firmy
• Musíš dělat ráda práci s "papíry"...
• Smysl pro systém, odpovědnost, pořádek
• Chceš ráda podporovat a dělat pro ostatní
• Citlivé vnímání potřeb našich klientů
• Smysl pro detail, pečlivost
• ***** standardy kvality
• Vědomá mezilidská komunikace
• Energie, radost, flow, spolupráce
• Vášeň pro to, co děláš a baví tě to
• Otevřenost k novým postupům
• Systém v práci, schopnost evidence a kontroly, zákaznický přístup

KDY, KDE, JAK:

Počítáme využití na plný pracovní úvazek s pružnou pracovní dobou. Místo výkonu práce Havířov z 60 %, další dle dohody a okolností s ohledem na Tvoje preference. Forma spolupráce preferujeme na živnostenský list.

Rádi Ti zaplatíme tvoje expertní dovednosti, schopnosti a přístup. Zapojíš se skvělého týmu lidí, kteří dělají tvůrčí podnikání, ale nestíhají administrativu. Spolupráce s námi tě bude bavit a jistě uděláme bezva dohodu, ze které budeš nadšena.

Souhrn výsledných bebefitů zahrnuje nejen peníze, které budou nad standardem regionu Havířova, ale i více času a svobody pro tvůj soukromý život plus opravdu dobré podmínky pro práci.

Skvělý tým, motivovaní lidé, občasné firemní akce a relax. Oceníme pozitivní povahu, úsměvy, profesionalitu a samostatnost!

Odkaz na excel.tabulku uchazeček:
https://onedrive.live.com/edit.aspx?cid=ada84f7285cb0ff3&page=view&resid=ADA84F7285CB0FF3!37169&parId=ADA84F7285CB0FF3!32859&app=Excel

Uchazečky zde seřazeny dle účasti na pohovoru a názoru Andrey, následují uchazečky, které jsou ještě k pohovoru vhodné:


 

Odepsat, že neprošly do dalšího kola:

------------------------------------------------------------------------------------------------

 Na této stránce jsou ti, co nevyhovují nebo přijali jinou nabídku

BYLY NA POHOVORU:

Andrea: Uchazečky níže řadím dle svých dojmů a preferencí

Gabriela Křížková

Online schůzka naplánována na 1.8. v 10:30 ode mne z kanceláře.

Email: gkrizkova@seznam.cz
Telefon: +420 776855529
Bydliště: Havířov
rok narození: 1976


Průvodní dopis:

Dobrý den,

jmenuji se Gabriela Křížková, je mi 43 let a bydlím v Havířově. Mám bohaté zkušenosti ne jen v administrativě, práci s PC a komunikaci s lidmi. Pracovala jsem přes 10 let v oblasti marketingu a zajistit podklady, mít pořádek v dokladech a dotahovat věci vždy svědomitě do konečné podoby jsou mi velmi blízké. Mám velký cit pro pečlivost a zodpovědnost. Při své práci jsem také zajišťovala zakázky od A do Z, včetně podkladů pro fakturaci.
V příloze Vám zasílám můj profesní životopis. Momentálně pracuji jako OSVČ.

Předem děkuji za Vaše informace k případnému výběrovému řízení.
S přáním pěkného dne
Gabriela Křížková


Poznámky & preference:

MS office, Corel, Photoshop, účto - ne praxe, ale prošla kurzem, práce spíše v marketingu

Dodané dokumenty:

Životopis

Dotazník

Pozn. a postřehy Andrea:

Velmi sympatická, aktuálně si plní dětský sen - kadeřnice, ale už jí chybí práce s PC, administrativa... - předtím pracovala vesměs v marketingu (tvorba letáků, příprava akcí, komunikace s dodavateli, odběrateli...); o účtu má základní povědomí - na aktuální podnikání má účetní. Určitě s ní bude dobrá spolupráce, byla na předchozích schopna komunikovat jak s horní vrstvou, tak nižší

Bezdětná, má 2 psy a přítele, kadeřnictví by omezila, nechala by si jen rodinu a přátelé, na dovolené již byla, schopna dle domluvy nastoupit téměř hned.

Z mého pohledu na 1.-2. místě

Pozn. a postřehy Jirka:

Za mně vypadá OK, sympaťačka. 

Lucie Dzámová

Online schůzka naplánována na 1.8. v 16:30 ode mne z kanceláře.

Email: lucik.dz@seznam.cz

Telefon: +420 775475507

Bydliště: Havířov
rok narození: 1976


Průvodní dopis:

Dobrý den, přemýšlím jak originálně zaujmout na Váš originální inzerát... každý jsme svým způsobem zajímavý...Tak proč se nepotkat osobně a zjistit, zda máme pro sebe navzájem příjemné energie :)) Budu moc ráda za osobní setkání.
S pozdravem a přáním hezkého dne Lucie


Poznámky & preference:

MS Office, různé účetní programy, kurz psaní na stroji
ŘJ, Anglický jazyk (střední)

Dodané dokumenty:

Životopis

Dotazník

Pozn. a postřehy Andrea:

Schůzka 25.7. ve 9:30 (dorazí i se synem - 6 let)

Pohodová, sympatická paní. Sama se synem, ale expřítel (tatínek) funguje dobře. Nástup možný asi spíše později, ale protože syn chodí k tátovi už ve čtvrtek po škole (o prázdninách tedy jiný režim), tak pak má volný čas na zaučení až do pondělí.

V bance ji nesedělo nabízení produktů, kterým nevěřila, proto odešla s vidinou více času pro syna - nestalo se.

Zatím byla vždy zaměstnaná, takže to je jediné, co ji trochu nesedí, ale již dříve chtěla sama podnikat (gel.nehty), ale neměla podporu v rodině, takže na to nedošlo - zůstalo jí to jako koníček.

Peníze: 30 tis., min. však 26 tis., časem by chtěla více

Pozn. a postřehy Jirka:

...

Kateřina Sanetrníková

Online schůzka naplánována na 1.8. v 9:00.

Email: ksanetrnikova@email.cz
Telefon: +420602727450
Bydliště: Tísek (cca 40 minut od Havířova)
Rok narození: 1977


Průvodní dopis:

Dobrý den,

jmenuji se Kateřina Sanetrníková, je mi 41 let a mám zájem o vámi nabízený post Administrátorka pro Back office. Mám doma 3 děti a i    během RD jsem se snažila něco přivydělat, rozjet klasické životaschopné podnikání se mi bohužel zatím nepodařilo. Momentálně se nacházím v části kvadrantu S.

Vaše pozice mě opravdu zaujala, navíc po přečtení inzerátu jsem zjistila, že ovládám nebo umím všechny vaše požadavky na danou pozici. V příloze zasílám svůj životopis, dotazník jirka@jirimazur.cz a zde posílám odkaz na své video :-) https://youtu.be/ea9M0zXmvyw

Než jsem odešla na RD, tak jsem pro jednu ostravskou firmu organizovala konference na klíč, kde jsem vše zajišťovala od A po Z, korespondenci, komunikaci s přednášejícími či účastníky akce, připravovala jsem podklady pro paní účetní, tvořila propagační materiály ve spolupráci s grafikem, kompletovala Sborník abstraktů či poté i Sborník přednášek, který byl zasílán do Ameriky do mezinárodních databází. Dále jsem zde obsluhovala administrační systém, který byl vytvořen na firemním programátorem.

Během této práce jsem ještě pracovala na OSVČ jako externí účetní.

Ve chvíli, kdy jsem odešla na RD, jsem stále účtovala a časem si otevřela volnočasové a vzdělávací centrum v Bílovci, které působí doposud, nyní zde zastávám funkci předsedkyně a dohlížím na jeho chod. V rámci centra mi pomáhají dvě šikovné paní, jedna defacto    zajišťuje organizační charakter centra a druhá působí jako lektorka a "dohazovačka" nejrůznějších akcí.

Má funkce zde je v komunikaci s klienty a adminování webových stránek centra, obsluhování FB stránek apod. S počítačem tedy pracuji denně.

Pro vaši firmu bych ráda pracovala, jelikož mě oblast online podnikání jako nástroj velmi zajímá a líbí se mi na tom to, že je zde propojitelnost s rodinou viz. např. Stáňa. O vás vím právě od ní a z knihy Podnikání z pláže, kterou jsem četla několik let zpět. Líbí se mi fokus vaší firmy a ráda bych nakoukla i do zákulisí takového byznysu a ráda se i něco přiučila a třeba se také jednou posunula na pravou stranu :).

Proč byste mě měli vzít? Protože v základu umím vše, co potřebujete. Akorát je třeba tyto činnosti sladit s vaší firmou. Dále nepotřebuji být zaměstnanec a vlastně ani nechci, vyhovuje mi spolupráce v rámci živnostenského listu resp. v tomto případě asi s.r.o. vůči s.r.o.. Zkušenosti s online prodejem mám zatím okrajové jako tvorba a zasílání newsletterů, prodej diáře či online přihlašování na akce spolku. Znám spoustu online nástrojů (e-maily, chatboty, FB, Instagram apod.), ale tak nějak se mi stále nedaří dát je úplně do praxe resp. ne s valným úspěchem, tak třeba se mi to s vámi povede.

Ovládám Word, Excel, PowerPoint, Thunderbird, Mioweb, Smartemailing či FAPI, učím se pracovat v Simpleshopu, co se týče FB, mám založenou byznys stránku a občas používám i reklamy. Jsem učenlivá, vesměs nemám poblém se naučit cokoliv, jelikož mě práce na počítači a v těchto aplikacích baví, takže je to i mým koníčkem.

Věřím, že jsem vás zaujala a budu doufat v osobní setkání.

S pozdravem

Kateřina Sanetrníková


Poznámky & preference:
ŽL, Word, Excel, PP, účetnictví, ovládá psaní všemi deseti,
Thunderbird, Simpleshop
ŘP, AJ, SK,

Dále znalost: MIOWEB, SE, FAPI, částečně FB

Adminuje web: http://klub-inspirace.cz/

Životopis

Dotazník

Video:

Pozn. a postřehy Andrea:

Zkušenosti s adminem i účtem má,zkušenost i s Miowebem, Fapi, SE - to je fajn, ale omezená dojezdem do Havířova

3 děti, z toho čtyřletá dvojčata, dojezd dost komplikovaný, ale je ochotna to podstoupit (přes prázdniny však omezeně), nástup dle již naplánovaných akcí s rodinou.

Z mého pohledu na 3. místě. Dávám na 3. místo adminu v Havířově právě kvůli dojezdu a složitější organizaci s dětmi. 

Pozn. a postřehy Jirka:


 

Zatím ponechány v záloze:

Kateřina Urbančíková

Email: urbancikova@email.cz
Telefon: +420777060457
Bydliště: Horní Bludovice
rok narození: 1979


Průvodní dopis:

Jsem týmový hráč. Umím se rychle přizpůsobovat novým situacím a stejně tak se učit i novým dovednostem. Každý den pracuji na PC (Outlook, Microsoft Office, SAP). Práce na živnostenský list pro mě není překážkou.


Poznámky & preference:

ŽL, ŘP, Dobrá znalost MS Office, internet, základy účta (rekvalifikace 08/19 ?), Adobe, SAP
AJ (kurz od 09/19)
dobrovolný hasič
21.6.19 - poslední den v práci

Dodané dokumenty:

CV

Motivační dopis

Životopis

Dotazník

 

Pozn. a postřehy Andrea:

Kvalifokovaná na tuto pozici, rázná, dokázala by vést a naučit holku pod sebou. Možná až moc "od rány", ale spravedlivá; dobrá dostupnost

Děti odrostlé, možnost nástupu dle domluvy téměř hned.

Z mého pohledu na 1.-2. místě

Pozn. a postřehy Jirka:

Michaela Štěpaniková

Email: misa139@seznam.cz, michaela.stepanikova@seznam.cz

Telefon: +420604535612

Bydliště: Šenov
rok narození: cca 1983


Průvodní dopis:

Dobrý den, zaujala mne Vaše pracovní nabídka. Věřím, že se svými zkušenostmi a dovednostmi pro Vás budu vhodnou kandidátkou.


Poznámky & preference:

MS Office, OpenOffice, Adobe, psaní všemi deseti
ŘP, AJ (střední), NJ (pasivní)
Komunikativnost, cílevědomost, flexibilita, příjemnévystupování, smysl pro detail, odolnost vůči stresu, pečlivost,touha vzdělávat se, spolehlivost

Poznámky Andrea: aktuálně na matařské, syn chodí do jeslí v Havířově.

Dodané dokumenty:

Životopis

CV - JOBS

Pozn. a postřehy Andrea:

Sympatická, komunikativní paní, skromná, těší se do práce, zatím byla vždy zaměstnanec, ale nemá problém se zařízením ŽL. Dojezd v pohodě, stejně sem vozí dítě.

Zkušenosti s Excelem, konting. tabulky.

Peníze - min. chce 20 tis. čistého, pokud bude časem více, bude ráda

2letý syn, chodí do soukromých jeslí v Havířově (Mrňousek od Zuzky Běhalové), další dítě teď určitě nechce

Z mého pohledu na 3.-4. místě. I když už má zkušenosti, možná by mohla být jako ta druhá asistentka...

schůzka: 18.7. v 10:30

Pozn. a postřehy Jirka:

kvalifikačně vypadá dobře

Mladá, tvárná (možná) 

Co další materiály?

Lokalizace OK!

Odsud níže - napsat, že nepostoupily do užšího výběru:

Jana Bužková

Email: jana.buzek@email.cz
Telefon: +420777140621
Bydliště: Ostrava (přijela za 20 minut)
rok narození: 1981


Průvodní dopis:

Dobrý den,

hledám různorodé zaměstnání v oblasti, která mi umožní rozvíjet se nejen po stránce profesní, ale i po stránce osobní a kde budu moci využít komunikační i organizační dovednosti a proto reaguji na pracovní nabídku.

V současném zaměstnání pracuji na pozici Credit Specialist, což je řízení pohledávek, mou hlavní náplní komunikace se zákazníky z celého světa, regionálními Sales Managery a oddělením Customer Order Desk, které vyřizuje objednávky, a dále hodnocení a blokování zákazníků. V mé práci se mi např. podařilo snížit objem pohledávek a spustit upomínkový systém.

Mám 15 letou praxi, která byla velmi různorodá, a jsem si jistá, že mám výborné předpoklady pro Vámi nabízenou pozici, ráda pracuji a komunikuji s lidmi, mluvím anglicky a orientuji se na cíl, dodržuji termíny, jsem zodpovědná, samostatná, časově flexibilní.

Věřím, že mám široké zkušenosti, které bych ráda využila na Vámi nabízené pozici a velmi se těším, že Vás o tom budu moct přesvědčit na osobním pohovoru. Prosím neváhejte mě telefonicky kdykoli kontaktovat.

S pozdravem
Jana Bužková


Poznámky & preference:

SAP, Excel, Word, Windows, Outlook, Powerpoint, účetnictví, psaní hmatovou metodou (všemi 10)
ŘP, AJ, NJ (pasivně)

Poznámky Andrea: životopis neuložen v pdf

Dodané dokumenty:

Životopis

Dotazník

Pozn. a postřehy Andrea:

Zkušenosti má, na fotce vypadá starší, ve skutečnosti cca na svůj věk :-). Dost sebevědomá, v dotazníku píše, že je andělská bytost - napsáno proto, že hledáme anděl.bytost :), ale až tak mi to nepřišlo. Sympatická ano, ale méně než Křížková.

Chce přejít z korporátu do menší firmy, mít možnost si trochu více organizovat svůj čas.

Zatím bezdětná, ale je to stále otevřené téma, dojezd z Ostravy cca v pohodě (říkala, že ji cesta trvala 20 minut), nástup možný od 1.8.

Z mého pohledu na 5. místě

Pozn. a postřehy Jirka:


Sandra Raiskupová

Email: sandraraiskupova@seznam.cz
Telefon: +420 739 764 673
Bydliště: Karviná
rok narození: 1999


Průvodní dopis:

Dobrý den, zaujala mě Vaše nabídka práce na pozici administrátorky, do přílohy přikládám můj životopis, motivační dopis a kopii maturitního vysvědčení. Těším se na případný ohlas. S pozdravem, Sandra Raiskupová.


Poznámky & preference:

čerstvá absolventka, Word, Excel, PowerPoint, Internet, ovládá psaní všemi deseti (soutěže), účet. prog. Pohoda - základy
ŘP, AJ, RU

Pozn.A:

- horší vysvědčení (čeština za 3...), životopis a dopis dodán ve Wordu, ne v pdf. Absolventka, dojezd cca v pohodě (Karviná).

Dodané dokumenty:

Životopis

Motivační dopis

Matur.vysvědčení

Dotazník

Pozn. a postřehy Andrea:

Nezkušená holka, na zapracování, sympatická, něco snad i umí.

Zatím ale nezaslala zadaný úkol od JM (upravený životopis a video) - sama se neozvala, musela jsem se připomenout, psala, že životopis už má, ale video zatím ne.

Pozn. a postřehy Jirka:

Iveta Sztwiertniová

Email: iveta.sztwiertniova@seznam.cz
Telefon: +420 737 299 966
Bydliště: Orlová-Lutyně
rok narození: 1978


Průvodní dopis:

Vážená paní Mazurová,

reaguji na nabídku zaměstnání na pozici administrátorky pro Back Office. Hledám jistotu dlouhodobého a stálého zaměstnání. Vystudovala jsem Obchodní akademii v Orlové. Na pozici administrativní pracovnice jsem pracovala několik let.
Jako příklad bych uvedla pětiletou praxi na pozici administrativní pracovnice na fakturačním a finančním oddělení společnosti provozující síť solárních studií Shark. I v dalších zaměstnáních jsem se zabývala administrativou.
Měla jsem svou malou kancelář.Na stole mi ležel diář, do kterého jsem si značila úkoly, mezi které patřilo především evidence a kontrola termínů splatností faktur, nájmů, leasingů, splátkových kalendářů, měla jsem na starosti kontrolu bankovního účtu, vystavovala jsem převodní příkazy a mnoho další administrativní práce. Administrativní práce mě vždy zajímala. I v budoucnu bych se ráda tomuto oboru věnovala, učila se novým zkušenostem a dále se zdokonalovala.
Budu se velice těšit na případné setkání.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Iveta Sztwiertniová
737 299 966


Poznámky & preference:

Excel, Word, Windows, internet/email, účetnictví, SAP, CRM
ŘP, AJ (pasivně), RJ (pasivně)

Poznámky Andrea: životopis neuložen v pdf

Dodané dokumenty:

Životopis

Dotazník

Pozn. a postřehy Andrea:

Docela sympatická, dost opatrná, nemá zatím ŽL, ptala se, zda ho musí hned mít a jak máme ošetřenou spolupráci (smlouva apod.), finančně ji exmanžel radil, aby na ŽL nešla pod 50 tis. kvůli odvodům.

Z mého pohledu na 4. místě.

Vzhled - štíhlá, normální ženská, žádná dámička

Schůzka domluvena na 17.7. v 10:00

Rozvedená, 6letý syn

Pozn. a postřehy Jirka:

kvalifikačně vypadá OK, ale jak vypadá? Co další materiály?

Veronika Valášková

Email: valaskovaverunka@gmail.com

Telefon: +420 775906215

Bydliště: Frýdek-Místek
rok narození: 1993


Průvodní dopis:

Vážení,
na základě nabídky uveřejněné na pracovním portále se ucházím o tuto pozici. Již delší dobu uvažuji o změně zaměstnání a ráda bych pracovala pro spolehlivou a stabilní společnost. Po ukončení školy jsem pracovala na různých pozicích. Pro mou následující kariéru je práce v KB nejdůležitější. Na této pozici bylo mým nejdůležitějším, samostatným úkolem pořádání a organizace akcí pro VIP klientelu a zaměstnance. V rámci ní jsem se naučila zodpovědnosti a samostatnosti, kdy jsem vybírala účastníky, místo konání, program, průběh konání, ale následně také dělala vyúčtování a fakturaci. Také jsem se zde naučila komunikaci s klienty a dodavateli, se kterými jsem byla denně v kontaktu, ať telefonickém nebo osobním. Mou poslední pracovní zkušeností byla pozice hypotečního bankéře v RB na Centru hypoték. Zde bylo mou hlavní náplní zejména komunikace s klienty, vše potřebné k čerpání hypotečních úvěrů a zajišťování nových obchodních příležitostí. Mám velmi dobré organizační schopnosti, stejně jako komunikační dovednosti a umění jednat s lidmi na úrovni a za všech okolností. Zajímám se i o procesy, se kterými pracuji a jelikož jsem analytický typ, baví mě i práce s excelem a různými sestavami. Vytvořila jsem si stabilní a přátelské vztahy se svými spolupracovníky i klienty. Jsem flexibilní, a vzhledem k tomu, že nemám děti, i časově neomezená. Nevadí mi se pohybovat v novém prostředí a být samostatná.
Vzhledem ke svým pracovním zkušenostem si myslím, že jsem vhodným kandidátem na vámi inzerovanou pozici.
Pokud Vás má žádost oslovila, ráda Vám sdělím i další potřebné informace při osobním pohovoru.
S přáním příjemného dne,
Veronika Valášková

 


Poznámky & preference:

Excel: Práce s kontigenčními tabulkami, grafy, filtry a dalším, kompletní zajišťování akcí
ŘJ, AJ (pokročilá)

Dodané dokumenty:

Životopis

Pozn. a postřehy Andrea:

zatím bez info...

napsala email, že má zájem, dotazník dodá, schůzka ve čtvrtek 18.7. v 17:00

Pozn. a postřehy Jirka:

kvalifikačně vypadá OK, ale jak vypadá?

Mladá, tvárná (možná) - z tohoto pohledu vhodná do pozice JUNIOR ??

Co další materiály?

Vzdálenost > cca ztráta výhody flexibility... 

Níže uchazečky doplněné do excel.tabulky Marťou
 - pozvat k pohovoru:

Šárka Šmídová

Email: sarkasmid@seznam.cz 

Telefon: +420 730906213

Bydliště: Frýdek-Místek (dojezd autem 30 minut)
rok narození: 1996


Průvodní dopis:

Vážení, měla bych zájem pracovat pro Vaši společnost na pozici Administrátorka.
Tento rok jsem úspěšně dokončila studium Vyšší odborné školy obor Maganement lidských zdrojů.
Mám čtyřletou zkušenost na pozici Zákaznické podpory a Asistentky manažerky firmy. Mojí hlavní pracovní náplní byla zákaznická podpora, reakce na recenze, tvorba produktových karet a fotografií, pomoc při tvorbě newsletteru a banneru, komunikace s reklamními agenturami.
Jsem otevřena veškerým výzvám a jsem připravena je svědomitě plnit. Ráda se učím a zdokonaluji v nových věcech. V příloze zasílám svůj životopis.
Pokud byste měli zájem, neváhejte mě kontaktovat na můj email sakrasmid@seznam.cz či mobilní telefon 730 906 213.

Děkuji a přeji příjemný den
Šmídová Šárka, DiS.


Poznámky & preference:

MS Office - neuvedeno, Pohoda
ŘJ, Anglický jazyk

Dodané dokumenty:

Životopis

Pozn. a postřehy Andrea:

...

Pozn. a postřehy Jirka:

...

Michaela Klásková

Email: michaela.kls@seznam.cz

Telefon: +420 735027731

Bydliště: Brno / Orlová (pochází z Orlové, bydlí akt. v Brně, ale 2 týdny v měsíci bývá v Orlové)
rok narození: 1991


Průvodní dopis:

Ahoj, jsem Míša. A ráda bych se zde malinko představila.
Miluji administrativní práci, ráda eviduji papíry, ráda s nimi pracuji. Popravdě je to někdy až divné, ale baví mě to. Jsem na to docela puntičkář.
Mám mírné zkušenosti s účetnictvím a v rozhraní MioWebu jsem již dělala. (měla jsem brigádu na jejich zákaznické podpoře)
Práci v jakémkoliv programu se nebojím a Excel je v dnešní době již třešničkou na dortu.
Ovládám taktéž i sociální sítě a nedělá mi problém přispět i jinak.
Musím říct, že jsem poslední měsíce hodně zvyklá pracovat z domova a je to u mě velice efektivní. Momentálně sice žiji v Brně, ale minimálně 2x do měsíce jezdím do Orlové, kde většinou strávím týden. Takže půl měsíce bývám v Orlové (Odkud pocházím), čili bych mohla docházet do kanceláře dle domluvy. Případně bych si to mohla zařídit tak, aby to vyhovovalo Vám.
Věřím, že se Vám pohrnou zajímavější nabídky, ale na to, jak málo toho mám za sebou, toho mám hodně co nabídnout a věřím, že bych tu práci vykonávala dobře a bylo by na mě spolehnutí.

Děkuji za přečtení a budu se těšit na případnou odpověď. :)


Poznámky & preference:

MS Office, Mioweb, sociální sítě, mírné zkušenosti s účtem
ŘJ - ?, Anglický jazyk

Dodané dokumenty:

Životopis

Pozn. a postřehy Andrea:

...

Pozn. a postřehy Jirka:

...

Andrea Kurzoková

Email: a.kurzokova@gmail.com

Telefon: +420 739 996 392

Bydliště: Oldřichovice (dojezd autem asi 35-40 minut)
rok narození: 1994


Průvodní dopis:

neuveden


Poznámky & preference:

MS Office, Pohoda, psaní všemi 10
ŘJ, Anglický jazyk

Dodané dokumenty:

Životopis

CV

Pozn. a postřehy Andrea:

...

Pozn. a postřehy Jirka:

...

Michaela Kufová

Email: michaela.kufova@gmail.com

Telefon: +420 737650103

Bydliště: Třinec (dojezd autem asi 35-40 minut)
rok narození: 1992


Průvodní dopis:

Vážená paní Mazurová,

v roce 2017 jsem dokončila magisterské studium na Slezské univerzitě v Opavě, Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné, a to s konečnou známkou 1-. V rámci studia i během svých pracovních zkušeností pracuji převážně přes MS Office, mohu tedy tvrdit, že mé znalosti jsou v této problematice na velice dobré úrovni. Po dokončení studia jsem vlastně hned nastoupila na pozice administrativního pracovníka – buď jako stážistka nebo na pracovní poměr.  Již dva roky vykonávám pozici referenta majetkové správy na Úřadu práce, Kontaktního pracoviště v Třinci. Tato činnost mě naučila organizaci a plánování. Díky ní jsem u sebe probudila lásku k administrativě, k zajišťování různých akcí (včetně výběrových řízení), chodu kanceláře a pořádku v dokumentech. Má práce je postavena na komunikaci s kolegy, externími subjekty apod.   

Na pozici, kterou hledáte, mi imponuje zodpovědnost a umění organizace. Ve stávající práci se zabývám převážně administrativní činností (zajištění celého chodu výběrových řízení, vedení pokladny, příprava podkladů pro mzdovou účetní (za všechny kolegy na ÚP ČR, Kontaktní pracoviště Třinec), správa datové schránky, objednávka a správa stravenek). Na starosti mám také zajišťování chodu Úřadu práce (správa docházky (včetně měsíčních uzávěrek za všechny pracovníky kontaktního pracoviště Úřadu práce v Třinci), autoprovoz, řešení různých organizačních záležitostí s kolegy nebo s jinými institucemi apod.)

Moc ráda bych obohatila Váš tým o člověka svědomitého, pracovitého, komunikativního a energického. Velice ráda se zúčastním kurzů a seminářů týkajících se pracovní náplně.

S jakýmkoliv dotazem mě kdykoliv kontaktujte.

Michaela Kufová, Ing.

michaela.kufova@gmail.com

737650103


Poznámky & preference:

MS Office, Internet,
ŘJ, Anglický jazyk, NJ

Dodané dokumenty:

Životopis

CV

Pozn. a postřehy Andrea:

...

Pozn. a postřehy Jirka:

...

Lenka Weglorz

Email: lenka.weglorz@gmail.com

Telefon: +420 733525578

Bydliště: Doubrava (dojezd autem asi 20-25 minut)
rok narození: 1987


Průvodní dopis:

Vážená paní,
zaujal mě Váš inzerát na stránce jobs.cz a po přečtení požadavků a prostudování profilu Vaší společnosti, bych Vám ráda nabídla své zkušenosti a schopnosti.

Pracovala jsem na obdobné pozici, jako Office Manager ve společnosti PEKAB s.r.o. . V této společnosti, jsem zastávala tzv. „pravou ruku“ jednatele společnosti. Měla jsem na starosti chod společnosti v době nepřítomnosti jednatele, přípravu dokladů pro účetnictví, komunikace s klienty, vedení porad, dohled nad zaměstnanci a jejich potřebami.

Nyní pracuji ve Slavkově u Brna na zámku Slavkov – Austerlitz, jako referentka programového oddělení. Mám zkušenosti s organizací různých společenských akcí – galavečery, školení, různé typy pronájmu prostor. Dále mám na starosti svatby a výstavy na zámku Slavkov – Austerlitz.
Při své dosavadní práci, musím mít zodpovědný přístup k práci, být pečlivá, samostatná, řešit konfliktní situace a dokázat si poradit s veškerými problémy, které se objeví. Práce s „papíry“, je u mne na denním pořádku, jelikož jsem v minulosti vedla účetnictví, tak mám k nim kladný vztah.

Z těchto svých zkušeností a dovedností si troufám říct, že bych byla vhodným kandidátem na pozici Administrátorka pro Back Office.

Předem děkuji za posouzení mé žádosti, přeji Vám příjemný den.

S pozdravem

Lenka Węglorz


Poznámky & preference:

MS Office, psaní všemi deseti, Internet Explorer, Google Chrome, účetní program POHODA
ŘJ, Anglický jazyk, RJ

Dodané dokumenty:

Životopis

Pozn. a postřehy Andrea:

...

Pozn. a postřehy Jirka:

...